13 лютого 2018

"СЕРЦЕ ВІДДАЮ ДІТЯМ"....В.Сухомлинський


Учитель готується до гарного уроку все життя...
                                        Така духовна і філософська основа нашого
                 фаху і технологія нашої праці.
                                                                                              В.О. Сухомлинський

  Навчаючись в Чортківському педагогічному училищі, я зрозуміла, що вчитель – це не професія, вчитель – це покликання. Педагогічна праця дуже клопітка, потребує багато зусиль. Адже вчитель повинен бути всебічно обізнаним, творчим, доброзичливим ,але вимогливим.
  В рамках проведення методичної декади вчителів початкових класів я провела(13.02.2018р) відкритий урок з літературного читання на тему: «Раз добром налите серце - ввік не прохолоне »(за твором А.Дімарова «Для чого людині серце»).
  Я  дуже ретельно готувалися до цього уроку. Використовувала не лише текст підручника, але й багато різноманітної наочності, додаткового дидактичного матеріалу,ІКТ,шукала  ефективні методи та прийоми навчання, творчо використовувала  їх на уроці.
      Діти навчені весь час на уроці працювати, їм цікаво, роблять все із задоволенням. А найголовніше я зрозуміла,що коли  бачу щасливі усміхнені очі дітей, стаю щасливою сама. Сподіваюсь, що посіяні зернятка моєї праці проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло,яке панувало сьогодні на уроці залишиться в серцях моїх третьокласників – назавжди!


















Немає коментарів:

Дописати коментар